Daily routine checklist

Gezonde gewoontes!

Inmiddels zijn we allemaal een soort van gewend aan de Corona maatregelen. Minder afspreken, 1,5 meter afstand houden, handen wassen. Misschien thuis aan het werk of nog op locatie maar met social distance. Boodschappen doen we tactisch. We aan er minder op uit. Hebben meer tijd thuis met het gezin. Buiten genieten we van de zon. Oh ja en we trainen in de woonkamer of buiten in de tuin. Met jerrycans en elastieken live voor je computer of een home workout vanaf YouTube. Ja, we beginnen langzaam maar zeker te wennen aan het nieuwe 'normaal'. 

Laten we voorop stellen dat we onwijs trots zijn op iedereen die een weg probeert te vinden binnen de veranderingen. We weten echter dat na vier weken een moment kan komen waarop de verveling toe slaat. Je wereldje wordt kleiner, begint de sociale contact momenten te missen, je kan er minder op uit, loopt weer hetzelfde blokje om. Trekt misschien de koelast wat vaker open en raakt er langzaam aan gewend dat 'minder' bewegen ook mogelijk is. 

Hét moment om ervoor te zorgen dat deze verveling je niet in de greep houdt. Want we weten allemaal dat elke dag bewegen en goed voor jezelf zorgen je fysiek en mentaal gezond en sterk houdt!


Daily Routine Checklist

We helpen je graag een handje op weg met de Gymbox daily routine checklist. Hiermee kan je dagelijks je goede gewoonten tracken. Dat gaat je helpen want op deze manier heb je zicht op je voortgang en worden successen zichtbaar!

Hoe werkt de checklist?

Stap 1: track je gewoonten 7 dagen lang
Stap 2: word je bewust van wat je doet deze week
Stap 3: Evalueer je week en bepaal wat je wil verbeteren
Stap 4: Stel een haalbaar doel voor de komende week
Stap 5: Begin de week opnieuw en focus op je doel!

Doordat je een doel stelt met jezelf en dagelijks je voortgang bijhoudt, zal je motivatie om het doel te behalen toenemen.


Stok achter de deur

Deel jouw lijst met je coach of een buddy na week 1 en bespreek je doel. Na week 2 stuur je een foto van je lijst door en bespreek je de voortgang en waar je in wil verbeteren. Bepaal hierna het volgende doel en vanuit hier bouw je langzaam op.

Download de checklist hier.

Stay fit team, zet 'm op!
Sportieve groet,
Team Gymbox


Misschien ook interessant om te lezen

Ontbijt favoriet - Banana pancakes
Zin in een flinke stapel eiwitrijke banana pancakes?
CrossFit afkortingen
De meest gebruikte afkortingen zetten we voor je op een rij!
Mirjam experimenteert; 60 minuten roeien
Volgens Julien Pineau, de man achter StrongFit, is een goede coach iemand die op onderzoek uit gaat en experimenteert om te voelen wat er fysiek en mentaal in het lichaam gebeurt. Mirjam nam de proef op de som en ging de uitdaging aan door 60 minuten te roeien. Haar ervaring lees je hier!
arrow_upward